viernes, 17 de febrero de 2017

GAROÑAREN KONTRAKO BIZKAIKO FOROA: Otsailak 23- Barakaldoko Iberdrola bulegoaren aurreko elkarretaratzea // GFK: Concentración ante la oficina Iberdrola de Barakaldo - 23 de febrero

(más abajo en castellano)
Endesaren eta Iberdrolaren bezeroei argi eta garbi jakinarazi behar diegu Garoña orain eta betiko ixteko benetako boterea beraiek daukatela. Enpresa hauek hizkuntza bat baino ez dute ezagutzen: DIRUARENA, beraz bere hizkuntzan hitz egingo diegu:
 "Bizitza garbia, nuklearrik gabe, nahi dut nire herriarentzat, nire lagunentzat, nire senideentzat, nire seme-alabentzat, niretzat... Zuena negozio zikina da eta honaino. Hemendik aurrera neureak dira lehengoak: Indar berriztagarriak soilik eskeintzen dituen enpresa batera joango naiz."

OTSAILAK 23
BARAKALDOKO IBERDROLA BULEGOREN AURREAN (Elkano, 9) ELKARRETARATZEA
GOIZEZ: 12:00etatik 13:00etara / ARRATZALDEZ: 18:00etatik 19:00etara
eta beste herrietan ere egingo da: Santurtzi, Basauri, Durango, Bilbo,...

BGurekin bat egin!

GAROÑAREN KONTRAKO BIZKAIKO FOROA
_________________________________________________
Tenemos que hacer saber a los y las clientes de Endesa e Iberdrola que  ellas y ellos tienen el verdadero poder para cerrar de una vez para siempre Garoña. Estas empresas sólo conocen un idioma: EL DINERO, por tanto se lo diremos en su lengua:
 "Quiero una vida limpia, sin nucleares, para mi pueblo, para mis amigas y amigos, para mis familiares, para mi pareja, para mis hijos e hijas, para mi... El tuyo es un negocio sucio y ¡Hasta aquí! De ahora en adelante las y los míos son lo primero: Me pasaré a una empresa que sólo ofrezca energías renovables."


23 DE FEBRERO
FRENTE A LA OFICINA DE IBERDROLA EN BARAKALDO (Elkano, 9) CONCENTRACIÓN
  MAÑANA: de 12:00 a 13:00                   TARDE: de 18:00 a 19:00 
y también se hará en otros municipios: Santurtzi, Basauri, Durango, Bilbo,...
   
¡Súmate!
Foro Contra Garoña de Bizkaia