(más abajo en castellano)
Gaur goizean Bizkaian Garraio-Sistema
Publikoa Bateratu eta Txartel Bakarraren aldeko Foroa aurkeztu du
prentsa-aurrekoan, atzo bere aurkezpena publikoa mugimendu sozialen
aurrean egin zen. Eguzkik sindikatuekin, auzo elkarteekin eta mugimendu
sozialekin batera lan egin du foro hau sortzeko. Garraio-sistema
publikoa bateratuaren eta mugikortasun jasangarriagoaren alde dauden
taldeentzat eta pertsonentzat irekia dago indar handiagoa lortzeko.
Garraio publikoko sistema on batek
eskualde guztien mugikortasun eraginkorragoa eta garapen ekonomiko hobea
ekarri behar du. Ekitate soziala bermatu behar du, joan-etorriak
askatasunez eta baldintza berdinetan egiteko eskubidea, erabiltzaileen
inguruabarrak kontuan hartuz. Elkartasun-irizpideetan oinarritu behar
du, izaera soziala lehenetsiz ordutegi, tarifa, ibilbide eta abarretan,
errentagarritasun ekonomikoko parametrotan ezarri gabe.
Garraio publikoa pribatua baino lau
bider merkeagoa da eta, gainera, mugikortasun iraunkorragoaren funtsezko
zutabeetako bat da: auzo, herri eta hiri garbiagoak, seguruagoak,
sozialagoak eta kutsadura gutxiagokoak ematen dizkigu, efizientzia
energetikoa eta kutsadura-mailak gutxitzea dakarrenez gero.
Logoan klikatu manifestu osoa irakurtzeko,
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Foro por el Billete Único y por un Sistema de Transporte Público Integrado en Bizkaia
Esta mañana se ha presentado a la prensa
el Foro por el Billete Único y por un Sistema de Transporte Público
Integrado en Bizkaia, ayer su presentación pública se dirigió a los
movimientos sociales del Territorio. Eguzki ha trabajado, junto con
sindicatos, asociaciones vecinales y movimientos sociales, en la
creación de este foro abierto a recibir a todos aquellos colectivos y
personas que quieran sumar esfuerzos para lograr un verdadero modelo de
transporte público cohesionador y una movilidad más sostenible.
Un buen sistema de transporte público
significa una movilidad más eficiente y un mejor desarrollo económico de
las diferentes comarcas. Debe ser garante de la equidad social, del
derecho a desplazarse libremente y en igualdad de condiciones,
considerando las distintas circunstancias de las personas que lo
utilizan. Debe basarse fundamentalmente en criterios de solidaridad,
primando su carácter social en horarios, tarifas, recorridos, en vez de
asentarse en parámetros de rentabilidad económica.
El transporte público es cuatro veces
más económico que el privado y representa, además, uno de los pilares
básicos para una movilidad más sostenible: nos proporciona barrios,
pueblos y ciudades más limpias, más seguras, más sociales y menos
contaminadas, ya que contribuye a la eficiencia energética y la
reducción de los niveles de contaminación.
Pincha en el logo para acceder al manifiesto del foro,